> Patiënten-omgeving

Zelf direct zaken regelen

SAG heeft een online patiëntenomgeving voor patiënten die al staan ingeschreven bij SAG. Hier kunt u o.a. een afspraak inplannen met een zorgverlener, een herhaalrecept aanvragen, vragen en foto’s naar uw huisarts sturen, onderzoeksuitslagen bekijken en uw medisch dossier inzien.

U kunt de patiëntenomgeving bereiken via de MijnSAG-app, of gewoon online via uw computer. U logt in met uw DigiD. Heeft u nog geen DigiD? Vraag deze dan zo snel mogelijk aan op DigiD.nl.

De app kunt u ook instellen in een andere taal. Op dit moment kunt u kiezen uit Engels, Arabisch en Turks.

> Direct naar online patiëntenomgeving

> Beveiligen

Uw gegevens zijn beschermd

De patiëntenomgeving bevindt zich in een beveiligde omgeving. Dat betekent dat uw gegevens zijn beschermd. Alle data worden versleuteld verzonden en versleuteld opgeslagen op beveiligde servers. Uitsluitend u en uw zorgverlener hebben toegang tot uw gegevens. U logt in met uw DigiD. Ook dit is om uw veiligheid te garanderen.

Vragen of problemen

Heeft u een technische vraag? Bijvoorbeeld problemen met inloggen of een foutmelding? Kijk dan bij de veelgestelde vragen op de website van Uw zorg online. Technische vragen over het patiëntenportaal kunnen wij in het gezondheidscentrum helaas niet beantwoorden.

> Helpdesk Digitale Zorg

Hulp nodig?

Heeft u als patiënt problemen met het installeren van de MijnSAG-app? Bel dan met Helpdesk Digitale Zorg via 085-1304575. Zij nemen alle tijd om u verder op weg te helpen. Ook wanneer u hulp nodig heeft bij het aanvragen van uw DigiD, staat de Helpdesk voor u klaar.

U kunt ook een (technische) vraag per email sturen naar info@helpdeskdigitalezorg.nl, of chatten via de website van Helpdesk Digitale Zorg. Voor alle duidelijkheid: de Helpdesk Digitale Zorg is er niet voor medisch inhoudelijke vragen; daarvoor kunt u terecht bij uw SAG gezondheidscentrum.